Traduccions al català

Bon dia Vinc a presentar-vos una nova sèrie d’entrevistes en vídeo sobre els desenvolupadors i co-creadors de la moneda lliure anomenada « Draw me the free currency » emesa a les xarxes Axiom-Team. https://tube.p2p.legal/c/dessine_moi_la_politique_libre/video-playlists Des de fa diverses setmanes, un equip de traductors treballa per traduir aquestes entrevistes a 6 idiomes actualment: francès, anglès, espanyol, alemany, italià i portuguès. M’agradaria obrir encara més la distribució als junistes que parlen una altra llengua, especialment el català. Hi ha algú que vulgui i pugui traduir-lo al català? L’emissió ja ha començat el 15 de setembre de 2023. Però tots els llenguatges nous possibles apareixeran a les xarxes Axiom-Team i més. Aquí ja teniu el grup de traductors de Telegram. Telegram: Contact @G1_Translation_Subtitle Amb ganes de parlar-ne amb vosaltres. Bella tarda Sra. Mònica (iniciadora de la sèrie « Dibuixa’m moneda gratuïta »).

1 « J'aime »

Bonjour,
Je ne comprends pas tout, mais la vidéo La monnaie libre sans jargon (15 min) existe déjà dans les langues suivantes :

Tous ces liens (et bien d’autres, par exemple vers une version courte en français) sont proposés en commentaire sous la vidéo originale. La plupart de ces vidéos ont des sous-titres pour sourds et malentendants, utiles également lorsque la sonorisation est défaillante.

Bonsoir.

Oui oui. Je connais bien ces vidéos.

Dessine-moi la monnaie libre, c’est une série d’interviews de développeurs Duniter et co-créateurs de la monnaie.

Et deja sous titrées en 6 langues.

Je voulais juste demander si quelqu’un pouvait les sous titrer en catalan.

Belle soirée

1 « J'aime »