Catégorie Langues

:uk: This forum is mostly francophone but other languages are welcome unless their user base is large enough to take it’s independence on another forum. The « Langues » category and subcategories’ goal is to help develop these languages in the meanwhile.

:es: [deepl] Este foro es mayoritariamente francófono, pero otros idiomas son bienvenidos a menos que su base de usuarios sea lo suficientemente grande como para independizarse en otro foro. El objetivo de la categoría « Langues » y de las subcategorías es ayudar al desarrollo de estas lenguas mientras tanto.

:de: Dieses Forum ist vor allem auf Französisch, aber andere Sprachen sind auch willkommen, solange die Anzahl Nutzer in dieser Sprache zu klein ist, um ein eigenes Forum zu rechtfertigen. Das Ziel der Kategorie « Langues » ist es, bei der Entwicklung dieser Sprachen in der Zwischenzeit hier zu helfen.

:black_flag:󠁥󠁳󠁣󠁴󠁿 Aquest fòrum és majoritàriament francòfon, però són benvinguts altres llengües a menys que la seva base d’usuari sigui prou gran per independitzar-se en un altre fòrum. L’objectiu de la categoria « Langues » i de les seves subcategories és ajudar al desenvolupament d’aquestes llengües mentrestant.

:triangular_flag_on_post: please translate in esperanto

1 « J'aime »

:de: Dieses Forum ist vor allem auf Französisch, aber andere Sprachen sind auch willkommen, solange die Anzahl Nutzer in dieser Sprache zu klein ist, um ein eigenes Forum zu rechtfertigen. Das Ziel der Kategorie « Langues » ist es, bei der Entwicklung dieser Sprachen in der Zwischenzeit hier zu helfen.

Catalan translation:

Aquest fòrum és majoritàriament francòfon, però són benvinguts altres llengües a menys que la seva base d’usuari sigui prou gran per independitzar-se en un altre fòrum. L’objectiu de la categoria « Langues » i de les seves subcategories és ajudar al desenvolupament d’aquestes llengües mentrestant.


Ps.: By the way, @Hugo-Trentesaux , could you add the Catalan subcategorie?

1 « J'aime »

@trayeur @arbocenc sorry, I do not come often on this forum. I created the categories from my phone, is this ok now?
Do not hesitate to modify what you can and ask any other admin to modify what you are not allowed to ^^

1 « J'aime »