TRM per a infants (en frances)

Hola!

He trobat una plana web que explica la TRM per a infants. I a mi, segur que em serà molt útil :slight_smile: D’altra banda, quin potencial portar la moneda lliure a les escoles! Ja hi ha projectes que ho estan fent a França.

Aviam si ens ho mirem bé i potser es pot anar traduint al català.

3 J'aimes

Hola!

Romain, un de mes collègues, a presque terminé la traduction en Catalan de la TRM pour les enfants (j’espère que Romain s’inscrira bientôt sur le forum).

Le Catalan n’est pas sa langue maternelle.

Si des bilingues veulent participer à améliorer cette traduction, merci de nous l’indiquer dans ce fil de discussion.

@scanlegentil @omereya @lapastora @somtic

Traducció automàtica

Romain, un dels meus companys, gairebé ha acabat una traducció catalana de la TRM per a infants (espero que aviat Romain estigui al fòrum).

Català no és la seva llengua materna.

Si els bilingües volen millorar aquesta traducció, si us plau, feu-nos-ho saber en aquest fil.

1 J'aime

Super ! Mais je suis pas assez bonne en Catalan pour faire ça …

1 J'aime

Bonjour!

Ça c’est genial! D’abord, dites merci à Romain :slight_smile: J’aimerais bien la lire quand elle sera publiée. Je ne suis pas bilingue mais je suis sure qu’on va trouver quelque bilingues qui vont être contents/es de corriger le text.

Merci encore et à bientôt!

(A partir d’aquí, traducció al català)

Bon dia!

(cita "el meu amic Romain gairebé ha acabat la traducció al català de la TRM per infants)

Això és genial! Abans que res, dóna-li les gràcies a en Romain :slight_smile: A mi m’agradarà llegir-la quan estigui traduïda. Jo no sóc bilingüe però estic convençuda que en trobarem alguns/es bilingües que estaran contents/es de corregir el text.

Gràcies de nou i fins aviat!

Bravo!! Ganes de llegir-la!!