Altermercat de nadal

Bon dia,
el dissabte 21 de desembre l’associacio Permacultura Catalana (PermaCat) organitza un « Altermercat » de nadal a Perpinyà. Un altermercat és un mercat amb monedes alternatives: G1, soudaqui (moneda local), JEU (Jardin d’Echange Universel), i també bescanvis, hores d’ajuda mútua i regals… pero sense euros!
Farem un altermercat cada més, i en 2020 hi haura també tallers collectius en mateix temps (el primer, el 11 de gener, sera per fer nius pels ocells)
Us invitem doncs a venir compartir un moment agradable amb nosaltres. Seria un plaer coneixer-vos, i veure com podem, tots plegats, trevallar junts.
Fins aviat !

6 « J'aime »

m’agrada molt aquesta idea ! el 21 de desembre comencem à las 6 de la tarda fins las 9 de la tarde. ha veure lo que podem fer algo junts ?

2 « J'aime »

Hola!
Més val tard que mai, que diuen… Quina enveja que em feu les veïnes franceses: sempre tant a l’avantguarda :slight_smile:

Se segueixen fent aquests mercats? No trobo més informació. Teniu web? M’encanta la iniciativa però a Barcelona potser encara estem verdes per aquestes logístiques… Però mirant, s’aprèn; i m’agradaria molt saber de les vostres experiències.

cc @sheveck @permacat66Elisa

Dimarts a les 20h.

Holix veci!

No ho pillo… « Plaza Catalunya Olivella » on és exactament?

La membre Karine
que viu a Olivella, Catalunya… farà una kedada a Plaça Catalunya del seu poble (prop de Barcelona).
Cesium

Ahh! Molt bé. I saps quan exactament? Si Olivella és al Garraf… hi arriba el transport públic? Tinc ganes de fer alguna excursioneta :slight_smile: És per aquí la Karine?

1 « J'aime »

Si, @KarineKala

2 « J'aime »

Bon dia ! Per el moment con aquesta tema de corona virus i las mascaras i tot lo que es te de fer per organizar aquest mercat, no em parat per un moment i pensem fer els altermarcats en setembre si tot va be. Si vols pots ecriure el meu email es onyva@club-internet.fr. fin aviat.

Moltes gràcies per la info. Aviam si ens coneixem a la trobada de la moneda lliure de juliol.

Abraçades!

Disculpe que recibio muchos mails cada dias y no he visto este.
Lo siento.
Es un poquito difficil de venir aqui con el transporte. Normalmente puedo recorer la gentes a Sant Peres de Ribes que hay un bus de Barcelona, pero este dias mi coche tiene problemes.
Le dicho mas tarde, pero hoy voy a ir una otra vez a plaza catalunya de Olivella para le hacer una otra vez, a las 7 de la tarde, en 2h40. Disculpe le dicho muy tarde.
Puedo tambien ayudarte online si tu quieres, o un dia al fin del mes poderia venir a Barcelona tambien.
Una otra vez disculpe voy a poner mas attenciones al forum ahora!

Si tu quieres podemos organizar tambien una otra cession aqui onde vivo. Puedo pedirle a mi amigo que te recoja a Sant Peres de Ribes. Hay un bus que va de plaza Espanya Barcelona, y 2 o 3 otra stops, y que va a sant peres de Ribes…
Voy a verla hoy, y espero que tu me dices una cosa, podemos le hacer tambien la semana que viene, miercoles o jueves.
Un abrazo

Hola!
La semana que viene estaré en la Université d’été. ¿Irás? Si no, seguro que podemos encontrarnos un día por Barcelona o por Sant Pere. Vamos viendo :slight_smile:

¡Gracias por la info y hasta prontito!

Buenas noches.
Disculpe que no he visto tu mesage antes de hoy.
mi email es: kamagichappy@gmail.com
Penso hacer un apero moneda libre a Olivella fin de Augusto o Septembro que te parece?
Un abrazo
Karine

Hola!
Pues genial. ¿Lo habéis hecho ya?
Abrazos!

Disculpe necessito ir mas a el forum.
Ahora vivo a la Francia.
Pero puedo ver que la moneda libre se passa mucho bien ahora a la Espana.
Un abrazo.
Karine

1 « J'aime »